I. Informatii Generale

Compania care detine site-ul si opereaza Platforma Nordic

NORDIC IMPORT – EXPORT  CO S.R.L., (Nordic) cu sediul in Calea Vitan nr 240A, sector 3, Bucuresti, Cod Unic de Identificare RO6636202, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/25507/1994 detine controlul si administreaza site-ul http://business.nordicfood.ro dedicat exclusiv clientilor persoane juridice pentru promovarea produselor Nordic. 

Adresa de contact:  Str. Gara Herastrau nr. 4, Green Court, Cladirea C, Etaj 7, Sector 2, Bucuresti, cod postal: 020334
Telefon: +40 21 346 45 57
Emai: contact@nordicfood.ro

Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea optiunii “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile”. Selectarea acesteia si a butonului „Finalizeaza Comanda”, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor  pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

Prin plasarea unei comenzi pe platforma Nordic, utilizatorul confirma si garanteaza ca comanda este completa si corecta si ca nu exista obiectii sau conditii suplimentare care sa nu fi fost specificate în mod explicit. Comanda astfel plasata este considerata finala si obligatorie, supusa termenilor si conditiilor de utilizare ale platformei Nordic.

Această formulare asigura claritatea si legalitatea necesara pentru a proteja atat furnizorul, cat și clientul.

Aceasta platforma a fost realizata in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati de brand-ul si produsele Nordic, informatii cu privire la acestea precum si de a oferi posibilitatea plasarii de comenzi online, in baza acceptarii prealabile de catre Nordic a unei relatii comerciale cu Clientul pe baza acordarii de catre Nordic a unei linii de credit pentru comanda Clientului.
Accesul la prezentul magazin online precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale din domeniu.

Daca nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Nordic, va rugam sa nu utilizati aceasta platforma.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
•    prin completarea formularului online accesand  https://business.nordicfood.ro
•    prin email la adresa customer-service@nordicfood.ro, 
•    telefonic Customer Service: 0725161586; 0728300293 
Va vom solicita acordul pentru utilizarea numarului de telefon ori a adresei de posta electronica (email), necesare comunicarilor.
Accesarea si utilizarea Platformei reprezinta acceptarea tuturor termenilor, conditiilor, politicilor si intelegerilor, realizandu-se astfel un contract la distanta, consumatorul putand denunta acest acord, exclusiv in baza OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Pentru anumite produse, este posibil sa nu se poata realiza denuntarea, de exemplu, in cazul privind furnizarea unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
 

II. Drepturile de Proprietate Intelectuala si Industriala

Toate drepturile de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala din toate textele, imaginile, sunetul, software-ul si alte materiale din aceasta pagina de Internet sunt detinute si/sau administrate de Nordic sau sunt incluse cu permisiunea proprietarului respectiv
Nici o reproducere sau parte a paginii de Internet nu poate fi vanduta sau distribuita pentru castig comercial si nici nu poate fi modificata sau incorporata in nicio alta lucrare sau publicatie, indiferent daca sunt pe hartie sau in format electronic, si nici nu pot fi transmise catre nicio alta pagina de Internet. Nu se acorda nicio alta licenta sau drept.
In cazul in care considerati ca un anumit continut aflat pe Platforma Nordic incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un email la contact@nordicfood.ro cu drepturile incalcate, pentru a permite administratorilor sa actioneze in conformitate pentru inlaturarea acestor aspecte.
    
Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina Platforma Nordic necesita acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului Utilizarea oricaror informatii de pe Platforma Nordic in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.

III. Aplicabilitate si prevederi legale

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul Platformei Nordic, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata.
Platforma este destinata exclusiv persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar in Romania, care solicita livrarea Produselor in locatiile comerciale aflate in aria de acoperire a Companiei, pentru comercializarea acestora in regim en-detail consumatorilor /clientilor lor. Pentru informatii privind aria de acoperire, consultati Vanzatorul (Nordic)
Vanzatorul isi rezerva dreptul unilateral de a accepta continutul Comenzilor confirmand in tot sau in parte sortimentele produselor si cantitatea fiecareia, de a selecta Produsele disponibile pentru vanzare, de a adauga sau inlatura anumite Produse, de a efectua, prelungi sau inceta oricand anumite campanii publicitare, precum si de a efectua orice modificare cu privire la pretul Produselor.
Accesul pe platforma poate fi restrictionat anumitor utilizatori sau clienti, in cazul in care Compania considera ca are motive justificate sa considere ca este prejudiciata prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau ca se incalca prezenti Termeni, se comite un caz de frauda sau se incalca legea aplicabila. Utilizatorul/Clientul al carui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restrictionat poate adresa cu o solicitare catre adresa de mail aratata la sectiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restrictionarii

IV. Drepturile si obligatiile partilor contractante

Prezentele Conditii Generale de Vanzare stabilesc conditiile contractuale aplicabile tuturor Produselor achizitionate prin intermediul Platformei Nordic.

Orice persoana juridica care doreste sa comande din Platforma Nordic, trebuie sa parcurga Procedura de Inregistrare pentru a crea un Cont de Client, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, adresa postala, numarul de telefon, CUI.  Parola Contului de Client este strict personala, iar Vanzatorul recomanda Clientului sa nu o divulge nimanui, asigurand astfel pastrarea integritatii Contului sau.

Prin acceptarea prezentelor prevederi din Termeni si Conditii, Clientul este de acord ca:
•    Clientul este o persoana, Reprezentantul unei persoane juridice, ce actioneaza in limitele imputernicirii ce i-a fost acordate;
•    Clientul va furniza informatii corecte si complete in vederea utilizarii Platformei Nordic;
•    Clientul nu va utiliza Platforma Nordic, pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, in niciun scop comercial, software-ul, continutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de catre Nordic  sau Parteneri sau obtinute prin intermediul Platformei Nordic, fara sa obtina consimtamantul expres, prealabil si scris al Nordic. Aceasta restrictie include orice incercare de a incorpora orice informatie de pe Platforma Nordic, in orice alt catalog, produs sau serviciu.
•    Clientul nu va utiliza Platforma Nordic, in niciun mod care ar putea sa afecteze in mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de catre alti Clienti sau in orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraincarca sau deteriora serverele sau retelele Nordic sau ale unor terte persoane;
•    Clientul nu va utiliza Platforma Nordic, in orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene si Conditii sau prin alte politici relevante.

V. Acceptarea Termenilor si Conditiilor

Prin accesarea si utilizarea Platforma Nordic, Clientul ia cunostinta de si accepta prezentele dispozitii din Termeni si Conditii, precum si celelalte informatii si politici relevante pentru Platforma Nordic.

VI. Modificarea Termenilor si Conditiilor

Nordic isi rezerva dreptul de a modifica unilateral in orice moment si fara nici o notificare prealabila, prezentul formular de Termeni si Conditii. Va recomandam sa consultati in prealabil aceasta sectiune de fiecare data cand doriti sa initiati o Comanda online, fiind aplicabile cele in vigoare la data efectuarii Comenzii.

VII. Comercializarea Produselor prin intermediul Platformei Nordic

Prin intermediul Platformei Nordic se pot achizitiona produse alimentare, bauturi alcoolice si non- alimentare. 
Produsele si serviciile promovate si oferite spre vanzare pe Platforma Nordic vor fi denumite pe parcursul acestor Termeni si Conditii, „Produsele”
Produsele oferite spre vanzare sunt insotite de o descriere a acestora, permitand Clientului sa ia cunostinta de informatiile esentiale cu privire la caracteristicile Produselor inainte de a finaliza o comanda.
Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Platforma Nordic nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Nordic, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Informatiile despre Produs afisate pe Platforma Nordic au doar scop informativ si nu sunt destinate sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii.
Disponibilitatea Produselor si valabilitatea ofertelor
Ofertele de Produse si preturile afisate pe Platforma Nordic sunt valabile in limita stocului disponibil si conform politicii promotionale Nordic, in conditiile prezentate pe pagina produsului respectiv.
Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe Platforma Nordic prin prezenta butonului „Adaugare in cos”, in dreptul acestora. Simplul fapt de a adauga in cos Produse nu reprezinta validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul adaugarii Produsului in cos, si momentul validarii Comenzii de catre Client, Produsul/Produsele sa devina indisponibile, Nordic  nefiind raspunzator pentru aceasta.
In cazul in care ulterior adaugarii in cos a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat in mod corespunzator.
Nordic  poate sa ofere Clientului optiuni de Produse similare Produsului devenit indisponibil. Clientul poate sa aleaga sa adauge in cosul de cumparaturi unul dintre Produsele similare prezentate de catre Vanzator sau poate sa refuze Produsele prezentate de catre Nordic .

VIII.Preturile Produselor

Pentru solicitarea de a returana produse va rugam trimitei o notificare catre departamentul Customer Service prin aplicatie. Un reprezentat Nordic  va lua legatura cu dumneavoastra imediat (vezi politica de retur)
Fiecare Produs (alimentar sau non-alimentar) comercializat de Vanzator beneficiaza de Termenul de Garantie sau Valabilitate, mentionat in Certificatul de Garantie al Produsului, Declaratia de conformitate, pe eticheta sau ambalajul acestuia, dupa caz, conform informatiilor producatorilor. Nici un Client nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate mai sus.
Fiecare Produs comercializat de Vanzator beneficiaza de o garantie de conformitate in baza prevederilor legale OUG 140/2021 
In conformitate cu art. 11 din OUG140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil.
In cazul in care Vanzatorul nu poate livra un Produs din cauza ca Produsul nu este disponibil, acesta va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Vanzatorul ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care Produsul a fost deja platit, sumele varsate ca plata vor fi rambursate Clientului de catre Vanzator

IX. Inactivarea si stergerea contului de utilizator

Utilizatorii isi pot solicita oricand stergerea contului folosind optiunea corespunzatoare din cont.

Procedura de solicitare stergere cont este urmatoarea:
Se acceseaza meniul Cont - Profil - Solicitare stergere cont

Odata ce se confirma aceasta actiune, solicitarea de stergere a contului este trimisa echipei de Customer Service pentru revizuire. Termenul de finalizare a procesului poate dura pana la 30 de zile.
Utilizatorul va primi un e-Mail de confirmare cand cererea intra in procesul de stergere cont. Este posibil ca un reprezentant Nordic sa ia legatura cu utilizatorul in aceasta perioada. Acest proces asigura securitatea si integritatea datelor tale si ale companiei. Evidentiem ca stergerea contului Nordic Business Platform (NBP) nu intrerupe relatia comerciala dintre cele doua parti.

Odata cu stergerea contului, profilul utilizatorului nu mai este accesibil si nu mai este vizibil in relatia cu Customer Service, dar in sistem pot fi pastrate referinte ale utilizatorului prin prisma relatie de tip Business to Business (B2B) intre partile implicate.
In perioada procedurala de la solicitarea de stergere a contului si pana la finalizare, contul devine inactiv, iar utilizatorul beneficiaza de acces la contul sau, doar cu scopul reactivarii acestuia. Pentru reactivarea contului de utilizator este necesara autentificarea in cont si exprimarea acceptului cu privire la aceasta actiune. 

Daca exista intrebari sau neclaritati, utilizatorul este rugat sa contacteze echipa dedicata de Customer-Service la adresa customer-service@nordicfood.ro.

X. Publicitate si comunicari

NORDIC IMPORT-EXPORT CO  S.R.L., prin intermediul Platformei Nordic, comunica cu clientii, inclusiv prin intermediul newsletter-elor, Acceptarea utilizarii Platformei Nordic implica si acest lucru. Platforma Nordic poate trimite notificari catre client prin diverse metode si mesaje de tip pop-up. Comunicarea cu clientul se poate face pe toate caile de comunicare diponibile (email, telefon, social media, etc…), in vederea realizarii, transmiterii, modificarii, distribuirii, confirmarii comenzilor, platilor, dezabonarilor, etc.

XI.Limitarea raspunderii

Termenii si conditiile se refera la Clienti, consumatori persoane Juridice. Crearea ori plasarea comenzilor de catre Cumparatori reprezinta acceptul fara echivoc cu privire la Termenii si conditiile Platformei de la data realizarii acestora

XII.Legea aplicabila si Solutionarea litigiilor 

Termenii si conditiile generale de vanzare se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei in Platforma Nordic, se poate apela la instanta judecatoreasca competenta.

NORDIC IMPORT-EXPORT CO SRL nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea Platformei Nordic   (ex: defectiuni la reteaua de internet, etc). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile legii.

Consumatorul are dreptul de a informa ANPC despre eventualele nemultumiri la adresa produselor

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR- Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucuresti