Politică retur
Politica de retur
La receptionarea marfii, Clientul trebuie să se asigure ca Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.
Situatia 1
La receptia produselor livrate, daca clientul considera ca produsele pe care le-a comandat nu sunt conforme din diverse motive, cum ar fi:
- Nu sunt produse comandate
- Nu sunt produse corespunzator cantitativ
- Nu sunt produse corespunzator calitativ
Clientul nu receptioneaza produsele si le returneaza pe loc la soferul livrator.
Situatia 2
Clientul, dupa receptie, la un anumit interval de timp solicita retur (pentru produse nonfood). Returul de produse din categoria food se face in conditiile legii aplicabile la momentul respectiv
- Clientul va complete o cerere de retur in Platforma Nordic.
- Cererea se transforma in ticket care este vizibil imediat de catre departamentul Customer Suport (CS)
- Specialistul CS va prelua solicitarea si va raspunde acesteia intr-un termen de maxim 2 zile lucratoare.
Returul nu este posibil in urmatoarele situatii:
- Produsele au termenul de valabilitate depasit la client
- Produsele au fost achizitionate pe canalul de vanzari accelerate
Returnarea produselor (alimentare) se poate face exclusiv pentru cauza de vicii ascunse ori pentru cauza de depreciere a Produselor din culpa Vanzatorului, aceastea fiind improprii consumului. In cazul in care se constata modificari ale caracteristicilor micro-biologice ale Produselor facandu-le improprii consumului ori pentru siguranta/sanatatea consumatorilor, vor fi aduse la cunostinta Vanzatorului imediat, acesta urmand a le transmite producatorului spre investigare iar aceste Produse vor fi scoase de catre Client de la comercializare. Comercializarea de catre Client a Produselor depreciate ori in afara termenului de valabilitate este interzisa in mod expres, acesta fiind direct raspunzator.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea Produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid, furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
In cazul produselor non food, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
- pentru un utilizator neautentificat, prin completarea formularului online accesand https://business.nordicfood.ro/contact
- prin email la adresa customer-service@nordicfood.ro
- Telefonic Customer Service: 0725161586; 0728300293
Prin continuarea pe acest site sunteți de acord cu Termenii și Condițiile