Cum comand
Cum comand
Platforma Nordic este construita astfel incat sa va permita plasarea unei comenzi in cel mai usor si intuitiv mod.
Platforma Nordic (business.nordicfood.ro) este proprietatea Nordic Import Export CO SRL denumita in continuare Nordic.
Procedura de plasarea a unei comenzi este urmatoarea:
1) Client neinregistrat:
a. Un client care intra pe site si doreste sa se inscrie in platforma trebuie sa completeze informatiile din ecranul de solicitare cont.
b. Aceste informatii sunt inregistrate in Platforma sub forma de ticket si sunt preluate de departamentul de Customer Service (CS)
c. Un operator CS va analiza solicitarea Clientului impreuna cu departamentul financiar si comercial si, in situatia in care sunt indeplinite conditiile solicitate se va trimite un mesaj de acceptare cu o parola unica de acces. Pentru autentificare in Platforma trebuie sa se foloseasca userul si parola transmise.
d. Toate persoanele care acceseaza Paltforma pot vizualiza catalogul general de produse Nordic fara preturi.
e. Dupa autentificare in Platforma se vor afisa produsele si preturile conform politicii comerciale corespunzatoare, precum si limita de credit.
2) Client inregistrat:
a. Un client inregistrat trebuie sa selecteze punctul de lucru pentru care doreste sa plaseze comanda (din meniu drop down);
b. Odata selectat punctul de lucru, clientul are acces la lista de preturi conform contractului.
Din aceste moment, clientul poate plasa comanda prin selectearea produsului, a cantitatii si apasand butonul de adaugare in cos, in urmatoarele moduri:
i. Din catalog;
ii. Din propunerea de comanda: pe baza ultimelor comenzi, sistemul propune o comanda pe baza mediei ponderate;
iii. Din favorite;
c. In situatia in care produsul selectat de dumneavoastra nu este disponibil pe stoc, aplicatia va propune sa alegeti dintre produsele subsitute care au stoc disponibil;
d. In situatia in care produsul selectat nu este in stoc, informatia despre disponibilitatea acestuia in perioada urmatoare este afisata pe ecran;
e. In situatia in care un produs nu este diponibil pe stoc aveti posibilitatea sa selectati sa fiti notificat cand produsul respectiv este din nou disponibil in stoc.
3) Odata cosul de cumparaturi completat, aveti urmatoarele posibilitati inainte de finalizare:
a. Acceptati comanda si apasati finalizeaza comanda;
b. Modificati continutul comenzii.
4) Aplicatia verifica in timp real
a. Disponibilitatea limitei de credit alocata dumneavoastra la check-out. Daca veti depasi limita de credit acordata, un mesaj de eroare va aparea si va va solicita sa efectuati plati astfel incat sa va eliberati limita de credit necesara plasarii comenzii;
b. Disponibiliatea stocului.
5) Odata finalizata adaugarea in cosul de cumparaturi, prin apasarea Finalizeaza comanda, aplicatia va returna urmatoarele tipuri de mesaje:
a. Necesita actiune: actiune solicitata este explicata in mesaj;
b. Comanda finalizata cu success.
Prin continuarea pe acest site sunteți de acord cu Termenii și Condițiile